ERP Excel Office

REQUISITS Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració i Finances o Formació superior relacionada amb el lloc de treball. Català Nivell C amb la corresponent acreditació. Domini d’eines ofimàtiques (Excel avançat i paquet Office). ES VALORARÀ...
REQUISITS

Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració i Finances o Formació superior relacionada amb el lloc de treball.

Català Nivell C amb la corresponent acreditació.

Domini d’eines ofimàtiques (Excel avançat i paquet Office).

ES VALORARÀ

Coneixement del sector sanitari i dels processos de facturació en el sector públic i concertat.

Experiència prèvia en tasques administratives, preferentment en facturació de serveis sanitaris.

Experiència prèvia en facturació sanitària i sistemes de gestió del SISCAT.

Experiència acreditada en ERP SAP (econòmic financer).

Idiomes.

COMPETENCIES

El professional que estem cercant haurà de complir les següents competències:

Implicació i compromís professional.

Confidencialitat i ètica professional.

Organització i planificació.

Atenció al detall i precisió.

Capacitat analítica i resolutiva.

Capacitat de treball en equip i col·laboració.

Eficàcia en la organització i en la presa de decisions.

Orientació al client i bones habilitat comunicatives.

Rigor i millora continua.

Aprenentatge i intel·ligència col·lectiva.

FUNCIONS

Sota la dependència del Cap de Facturació, assolirà les següents funcions:

  • Gestionar i realitzar la facturació a tercers: Accidents de trànsit, laborals, escolars, esportius, asseguradores privades, particulars, etc.
  • Realitzar la facturació periòdica i mensual de serveis i activitats a diferents deutors.
  • Realitzar el procés de facturació del producte intermig (ICS).
  • Preparació, anàlisi previ i facturació de l’activitat al CatSalut.
  • Revisar i fer seguiment de la morositat.
  • Tasques d’arxiu de documentació.
  • Atenció telefònica.
  • Qualsevol altra funció que li sigui indicada dins de les pròpies de la seva categoria professional.

CONDICIONS LABORALS

Tipus de contracte: Indefinit

Jornada: Parcial (50%) 810h/any

Horari: De dilluns a divendres (matí).

Condicions laborals: Segons III Conveni Col·lectiu de treball dels Hospitals d’Aguts, Centres d’Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental concertats amb el Servei Català de la Salut.

PER QUÈ TREBALLAR AMB NOSALTRES?

Som un hospital universitari modern, a 15km de Barcelona, amb una bona dotació tecnològica i molt comunicat.

Incorporació a un servei dinàmic, multidisciplinari i jove, no jerarquitzat i amb un excel·lent ambient de treball.

Oferim continuïtat i estabilitat laboral.

Podràs realitzar formació continuada amb possibilitat de creixement professional en les diferents àrees de l’especialitat i assistir a cursos i congressos.

Podràs participar activament a les diferents Comissions de l’Hospital i desenvolupar nous projectes.

PROCÉS DE SELECCIÓ

Es valorarà Currículum Vitae: experiència i formació (fer constar nombre d’hores per cada curs i acció formativa).

Es podrà realitzar entrevista i/o prova si s’escau.

PRESENTACIÓ DE CURRÍCULUMS

Al mail [email protected], fent constar la referència. Cal adjuntar còpia dels mèrits al·legats, sense perjudici de presentar els originals en el moment de ser requerits.

Les hores treballades en altres institucions que no estiguin certificades no contaran pel procés de selecció. Tampoc les hores de formació no quantificades ni acreditades. Els aspirants rebran acusament de rebuda de la sol·licitud enviada.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Auxiliar Administratiu/va a Barcelona

Koh Young Research Spain

Granada, La, ES

그라나다에 위치한 고영테크놀러지 R&D 센터- 고영 리서치 스페인(Koh Young Research Spain) 에서 한국인 사무직원 1명을 채용하고 있습니다. 많은 분들의 관심과 지원 바랍니다. 고영테크놀러지는 세계...

Serena Clinic

Barcelona, ES

Buscamos un/a Recepcionista para nuestro Centro Médico. Si eres una persona organizada, con excelente actitud de servicio...

Golden Hotels & Experiences

Pineda de Mar, ES

Desde Golden Hotels & Experiences buscamos incorporar un/a Auxiliar administrativo/a para trabajar durante la temporada...

Autoocupació

Barcelona, ES

Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació...

PIMEC

Manresa, ES

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual...

RESIDENCIAL VIELLA SA

Barcelona, ES

Residencial Viella S.L**. busca incorporar un/a Administratiu/va per donar suport al Departament de Compres i Finances.

Confidencial

🔹 Auxiliar Administrativo/a | Estudio de Arquitectura e Interiorismo 📍 Barcelona ¿Te apasiona el mundo del diseño y la...

NA

Canet de Mar, ES

¿Buscas nuevos retos para seguir desarrollando tu carrera profesional? ¿Te apasiona el mundo de la administración? Si es...

NA

Malgrat de Mar, ES

En Adecco estamos buscando una persona con experiencia previa como Aux Administrativo/a y dominio de programa Excel para...

Asesores Hemel

Sant Andreu de la Barca, ES

Buscamos a un auxiliar administrativo para las siguientes tareas; Atención en recepción y llamadas Contabilización de...