Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració i Finances o Formació superior relacionada amb el lloc de treball.
Català Nivell C amb la corresponent acreditació.
Domini d’eines ofimàtiques (Excel avançat i paquet Office).
ES VALORARÀ
Coneixement del sector sanitari i dels processos de facturació en el sector públic i concertat.
Experiència prèvia en tasques administratives, preferentment en facturació de serveis sanitaris.
Experiència prèvia en facturació sanitària i sistemes de gestió del SISCAT.
Experiència acreditada en ERP SAP (econòmic financer).
Idiomes.
COMPETENCIES
El professional que estem cercant haurà de complir les següents competències:
Implicació i compromís professional.
Confidencialitat i ètica professional.
Organització i planificació.
Atenció al detall i precisió.
Capacitat analítica i resolutiva.
Capacitat de treball en equip i col·laboració.
Eficàcia en la organització i en la presa de decisions.
Orientació al client i bones habilitat comunicatives.
Rigor i millora continua.
Aprenentatge i intel·ligència col·lectiva.
FUNCIONS
Sota la dependència del Cap de Facturació, assolirà les següents funcions:
- Gestionar i realitzar la facturació a tercers: Accidents de trànsit, laborals, escolars, esportius, asseguradores privades, particulars, etc.
- Realitzar la facturació periòdica i mensual de serveis i activitats a diferents deutors.
- Realitzar el procés de facturació del producte intermig (ICS).
- Preparació, anàlisi previ i facturació de l’activitat al CatSalut.
- Revisar i fer seguiment de la morositat.
- Tasques d’arxiu de documentació.
- Atenció telefònica.
- Qualsevol altra funció que li sigui indicada dins de les pròpies de la seva categoria professional.
Tipus de contracte: Indefinit
Jornada: Parcial (50%) 810h/any
Horari: De dilluns a divendres (matí).
Condicions laborals: Segons III Conveni Col·lectiu de treball dels Hospitals d’Aguts, Centres d’Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental concertats amb el Servei Català de la Salut.
PER QUÈ TREBALLAR AMB NOSALTRES?
Som un hospital universitari modern, a 15km de Barcelona, amb una bona dotació tecnològica i molt comunicat.
Incorporació a un servei dinàmic, multidisciplinari i jove, no jerarquitzat i amb un excel·lent ambient de treball.
Oferim continuïtat i estabilitat laboral.
Podràs realitzar formació continuada amb possibilitat de creixement professional en les diferents àrees de l’especialitat i assistir a cursos i congressos.
Podràs participar activament a les diferents Comissions de l’Hospital i desenvolupar nous projectes.
PROCÉS DE SELECCIÓ
Es valorarà Currículum Vitae: experiència i formació (fer constar nombre d’hores per cada curs i acció formativa).
Es podrà realitzar entrevista i/o prova si s’escau.
PRESENTACIÓ DE CURRÍCULUMS
Al mail [email protected], fent constar la referència. Cal adjuntar còpia dels mèrits al·legats, sense perjudici de presentar els originals en el moment de ser requerits.
Les hores treballades en altres institucions que no estiguin certificades no contaran pel procés de selecció. Tampoc les hores de formació no quantificades ni acreditades. Els aspirants rebran acusament de rebuda de la sol·licitud enviada.
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Auxiliar Administratiu/va a Barcelona
Auxiliar administrativo
25 de marçKoh Young Research Spain
Granada, La, ES
Auxiliar administrativo
24 de marçSerena Clinic
Barcelona, ES
Golden Hotels & Experiences
Pineda de Mar, ES
Autoocupació
Barcelona, ES
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA COMERCIAL
20 de marçPIMEC
Manresa, ES
Auxiliar Administrativo/a
19 de marçRESIDENCIAL VIELLA SA
Barcelona, ES
Auxiliar administrativo
19 de marçConfidencial
NA
Canet de Mar, ES
Auxiliar administrativo/a con Excel
17 de marçNA
Malgrat de Mar, ES
Auxiliar Administrativo/a
15 de marçAsesores Hemel
Sant Andreu de la Barca, ES