Excel Power BI Salesforce PowerPoint

6-months contract (+ Engagement in Portugal) Portuguese and English ¿Dónde vas a trabajar? One of the most important multinationals operating in the Healthcare industry. Descripción Standard Administrative tasks: Work order / PO processing, budget...

  • 6-months contract (+ Engagement in Portugal)
  • Portuguese and English

¿Dónde vas a trabajar?

One of the most important multinationals operating in the Healthcare industry.

Descripción

Standard Administrative tasks:

  • Work order / PO processing, budget tracking, and grants coordination.
  • Assistance with administrative documents managed in the department and a point of contact with external providers.
  • Invoice registration and management of expenses reports, organization of meetings, travels, and accommodation.
  • Prioritizes workload involving multiple projects/time-lines with minimal supervision.
  • Understands the goals and objectives of the entire department and contributes to fulfill them.


Non Standard tasks:
  • Broad support in process automation (PMO).
  • Insights and CRM reports.
  • Customer Journey follow-ups.
  • AI data analysis.


¿A quién buscamos (H/M/D)?

  • 3-5+ years administrative experience, and excellent verbal, written, and interpersonal skills are required.
  • Must possess good proofreading and editing skills of technical documents.
  • Uses advanced level software programs such as Excel, Access, Powerpoint, Access, Canva, Prezi, to create graphs, LCD presentations, charts and spread sheets, and Power BI or Salesforce for data and CRM analysis.
  • Works under minimal supervision to perform non-routine job responsibilities and duties.
  • Must be fluent/native in Portuguese, English and Spanish.
  • Previous experience in work order / PO processing, and budget and invoicing management.

¿Cuáles son tus beneficios?

  • Good opportunity to work in one of the most relevant firms in industry.
  • Excellent bet for a future in the Company.
  • Great salary conditions.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administració i Secretariat a Madrid

COVERGRUP

Madrid, ES

OFERTA DE TRABAJO:COVERGRUP es una correduría de seguros líder en el sector.Necesitamos personal administrativo dinámico...

Bureau Veritas Consumer Products Services

En Bureau Veritas seguimos creciendo y estamos buscando Planificadores/as que quieran formar parte de nuestro equipo...

De Miguel - Aguirre

Madrid, ES

Buscamos persona para cubrir el puesto de recepción en una clínica privada (no franquicia) para un horario de jornada...

NA

Desde Adecco estamos buscamos un/a Administrativo/a de PRL con conocimientos en el área, para una empresa Mantenimiento...

Grupo Life Gourmet

Getafe, ES

Life Gourmet, empresa líder en el sector catering y eventos en Madrid selecciona: ** ADMINISTRATIVO/A DE RRHH **...

Mahou San Miguel

Madrid, ES

Job Description ¿Por qué te estamos buscando? Dentro del departamento de Asuntos Corporativos y Sostenibilidad, tu misión...

Executive Assistant

17 d’abr.

GABINETE DE PRENSA INFORPRESS SL

Madrid, ES

En ATREVIA , consultora global de comunicación y asuntos corporativos, buscamos incorporar una persona con una alta...

Sonde3

Madrid, ES

Oferta de Empleo: Auxiliar Administrativo/a con Experiencia en Justificación de SubvencionesSonde3 - Agencia de...

Capgemini Engineering

¡Hola! Somos CAPGEMINI Capgemini Engineering, líder mundial en servicios de ingeniería, reúne a equipos de ingenieros/as...

Logicalis Spain

En Logicalis Spain estamos buscando un/a Administrador de Redes (N2) para la administración de la electrónica de red de...