Office Mesos

Busquem persones joves, compromeses i amb ganes de formar-se i créixer professionalment en una organització del tercer sector situada a Barcelona. Disposen de dues vacants d' Auxiliar Administratiu/va : una per a l'Àrea de Desenvolupament Global i...
Busquem persones joves, compromeses i amb ganes de formar-se i créixer professionalment en una organització del tercer sector situada a Barcelona. Disposen de dues vacants d'Auxiliar Administratiu/va: una per a l'Àrea de Desenvolupament Global i l'altra per al Departament d’Administració. Aquesta posició inclou una formació obligatòria en Office 365 de 60 hores, que es realitzarà durant els primers dos mesos a les oficines d’aquesta organitació, seguida d’un acompanyament continuat per garantir l'èxit en el rol.

Funcions principals:

  • Revisar documents i informes per assegurar la precisió i qualitat abans del seu arxiu.
  • Pujar factures al sistema administratiu amb rigor i precisó.
  • Organitzar i estructurar carpetes digitals per facilitar-ne l’accés.
  • Donar suport a l'equip en diverses tasques administratives.
  • Atendre joves o entitats, proporcionant suport i resolent dubtes per telèfon o correu electrònic.
  • Mantenir registres actualitzats en diferents bases de dades.
  • Participar en reunions de seguiment i redactar actes.
  • Donar suport logístic en viatges i activitats del programa.
  • Donar suport en comunicació i creació de materials digitals (xarxes socials, informes visuals, etc.).


Competències valorades:

  • Atenció al detall.
  • Capacitat organitzativa.
  • Proactivitat.
  • Treball en equip.
  • Valorable coneixement d’eines digitals.


Condicions laborals:

  • Jornada completa: Horari flexible de dilluns a dijous (8:30 a 17 h o 9 a 17:30 h) i divendres (9 a 15 h).
  • Salari: 19.353 € bruts anuals.
  • Formació continuada en el Paquet Office i acompanyament professional constant.


Uneix-te a aquesta oportunitat única per construir el teu futur professional en una organització que t’acompanyarà a cada pas!

Requisitos:

Requisits:

  • Edat: entre 17 i 25 anys.
  • Persona tutelada o extutelada per la Generalitat o atesa actualment pels serveis socials (es requerirà certificat vigent).
  • Estar inscrita com a demandant d’ocupació (DONO).
  • No haver participat anteriorment en el programa "Treball i Formació. Persones joves tutelades i en situació d’alta vulnerabilitat".

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Auxiliar Administratiu/va a Barcelona

Sagardi Group

Barcelona, ES

Estamos buscando un AUXILIAR ADMINISTRAVO para nuestro departamento de Gestión Laboral. Somos SAGARDI Group, líderes en...

NA

Canet de Mar, ES

¿Buscas nuevos retos para seguir desarrollando tu carrera profesional? ¿Te apasiona el mundo de la administración? Si es...

Jomar consulting s.l.

Barberà del Vallès, ES

Recepcion al publico en general, cobro de recibos, tareas varias de administracion de fincas y general

PIMEC

Granollers, ES

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual...

PIMEC

Barcelona, ES

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual...

PIMEC

Barcelona, ES

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual...

TRIGO

Sant Just Desvern, ES

¿QUIERES TENER LA OPORTUNIDAD DE ENTRAR EN UN PROYECTO CON CRECIMIENTO CONTINUO? ¡Únete al #TeamTRIGO y sé la pieza...

Eurofins Humangenetik & Pränatal-Medizin

Barcelona, ES

Descripción del empleo Principalmente deberá dedicarse a la gestión horaria, de los voluntarios que participan testando...

Eurofins

Barcelona, ES

Empresa Multinacional de Servicios dedicada al sector Cosmético. Realizamos estudios clínicos, de seguridad y eficacia de...

IED Barcelona

En IED Barcelona , buscamos un/a Auxiliar Administrativo/ a altamente organizado/a y orientado/a al servicio al...