Office

Qui som? Som l’organització garant de l’atenció de salut i de l’accessibilitat als serveis sanitaris de la població de Catalunya. La nostra missió és garantir l'atenció sanitària de cobertura pública, integral i de qualitat a tots els ciutadans i...

Qui som?

Som l’organització garant de l’atenció de salut i de l’accessibilitat als serveis sanitaris de la població de Catalunya. La nostra missió és garantir l'atenció sanitària de cobertura pública, integral i de qualitat a tots els ciutadans i ciutadanes de Catalunya.


En què consistirà el teu lloc de treball?

  • Dur a terme les tasques administratives dels processos que es desenvolupin a la unitat d’adscripció, vetllant per la seva correcta execució.
  • Dur a terme el recull d’informació i realitzar la proposta d’informes, instruccions, resolucions i altres tràmits compresos dintre dels processos de l’àmbit funcional de la unitat d’adscripció.
  • Proposar punts de millora així com solucions davant les incidències sorgides en els processos en els quals realitza tasques administratives.
  • Participar i donar suport administratiu, de forma autònoma, en els projectes de l’àmbit funcional de la unitat d’adscripció.
  • Realitzar la interlocució amb els agents implicats (ciutadania, usuaris, proveïdors, entre d’altres) sobre qüestions que es derivin dels processos de l’àmbit funcional de la unitat d’adscripció.


Què necessites per poder treballar amb nosaltres?

  • Titulació acadèmica de batxiller (LOGSE o BUP), de tècnic superior (cicles formatius de grau superior), de tècnic especialista (FP de segon grau) o equivalent.
  • Certificat de nivell de suficiència de català (C1) de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent.


Com podries aportar valor afegit?

  • Experiència en projectes i processos administratius dels àmbits següents: Secretaria, projectes relacionats amb els actius digitals i suport administratiu en projectes de fons europeus.
  • Experiència en l'ús dels sistemes d’informació propis de l’administració pública.
  • Experiència en l’entorn Office 365.
  • Experiència en l’ús de programes d’edició de continguts.
  • Formació adequada a l'àmbit del lloc de treball
  • Es valorarà que disposis de les següents competències professionals: flexibilitat, orientació a la ciutadania o a l’interlocutor, orientació a resultats i treball en equip així com visió digital i orientació al detall.


Què t’oferim?

  • Contracte: Interinatge
  • Àmbit de treball: Barcelona
  • Retribució: nivell 4.3 (24.477,88 € anual).
  • Jornada: completa.


El Servei Català de la Salut és una organització que vetlla per la transparència i la igualtat d’oportunitats i de condicions. Vetllem per la diversitat i la inclusió dins dels nostres equips. Els nostres processos de selecció es basen en l’experiència professional, la formació i les competències professionals de cada candidatura. Valorem que aquestes estiguin alineades amb els nostres valors, tals com el compromís i responsabilitat envers la ciutadania, la transparència i la professionalitat.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administratiu/va a Barcelona

NA

Sant Martí Sesgueioles, ES

¿Te apasiona el mundo de la logística y el transporte? ¿Te gustaría formar parte de un equipo dinámico en una empresa que...

NA

Sant Cebrià de Vallalta, ES

Si te gusta trabajar con personas y buscas combinar la administración con la experiencia del candidato, esta es tu...

Grup Essentia

Importante empresa del sector turístico y de patrimonio cultural arquitectónico , ubicada en Barcelona, busca incorporar...

Applus+ Laboratories

Cerdanyola del Vallès, ES

Somos Applus+ Laboratories , la división del Grupo Applus+ que proporciona servicios de ensayo, certificación e...

NA

Sant Fruitós de Bages, ES

¿Tienes experiencia con Autocad? ¿Buscas una vacante en una empresa referente en el sector ubicada en Polinyà? ¡Esta es...

ADMINISTRATIVO/A

13 d’abr.

Pimec

Mataró, ES

Descripción Empresa familiar especializada en electricidad e instalaciones de alumbrado, precisa incorporar un/a...

EQA España

Barcelona, ES

¡Conócenos! EQA es una entidad internacional de certificación, verificación e inspección. Nuestra misión es generar...

TOI TOI Poly Klyn

Castellbisbal, ES

¡Hola apasionado de la eficiencia y la organización! Estamos buscando a alguien como tú para unirse a nuestro equipo de...

RAS España

Granollers, ES

¿Te apasiona la gestión de compras y el aprovisionamiento en el sector industrial y tienes experiencia en packaging?...

ARETÉ

Cornellà de Llobregat, ES

Empresa líder en distribución de repuestos para el sector HORECA, ofrecen un catálogo con más de 2 millones de...