PHP Linux Bash Teletreball

Uneix-te al nostre equip en cdmon.com! Som una destacada empresa espanyola de dominis i serveis web, dedicada a crear una Internet oberta i de qualitat on qualsevol pugui estar. Ens enorgulleix desenvolupar i oferir els nostres propis sistemes de...
Uneix-te al nostre equip en cdmon.com!

Som una destacada empresa espanyola de dominis i serveis web, dedicada a crear una Internet oberta i de qualitat on qualsevol pugui estar. Ens enorgulleix desenvolupar i oferir els nostres propis sistemes de hosting basats en Linux, brindant una àmplia gamma de serveis als nostres clients. Amb un fort enfocament en la innovació i un ambient laboral enriquidor i divers, busquem persones apassionades per la tecnologia que vulguin créixer al costat de nosaltres.

Actualment estem buscant per a un/a Tècnic/a per al nostre departament de Customer Care.

El teu rol serà clau:

- Oferiràs atenció excepcional als nostres clients a través de diversos canals, ajudant-los a superar reptes tècnics i a aprofitar al màxim els nostres serveis.
- Ajudaràs als usuaris en el procés de migració web.
- Instal•lació de certificats de seguretat SSL segons les peticions i necessitats dels usuaris.
- Treballaràs mà a mà amb el nostre equip de sistemes per a assegurar l´òptim rendiment dels nostres servidors i la seguretat de les plataformes web dels nostres clients.
- Contribuiràs amb idees per a la constant evolució dels nostres productes i serveis.

Què busquem?

- Persones amb formació professional GM o GS en informàtica.
- Coneixements en Linux, Bash, Wordpress, Moodle, Prestashop i PHP.
- Experiència mínima de 2-3 anys en Atenció al client.
- Fluïdesa en català i castellà (parlat i escrit).
- Passió pel servei al client i una actitud sempre disposada a aprendre.
- Un enfocament proactiu cap a la resolució de problemes i la millora contínua.

T´oferim:

- La llibertat del treball 100% remot amb un contracte indefinit.
- Contracte de 38 hores/setmanals.
- Horari de dimecres a diumenge de 14.00 a 22.00.
- Un camí clar de creixement professional, amb formació contínua perquè mai deixis d´evolucionar.
- Accés a tecnologia d´avantguarda perquè donis el millor de tu.

En cdmon, promovem un entorn laboral inclusiu i divers, on la igualtat d´oportunitats és un pilar fonamental de la nostra cultura empresarial. Animem a totes les persones qualificades a postular-se, sense importar el seu gènere, raça, ètnia, religió, orientació sexual, identitat de gènere, nacionalitat, condició de discapacitat, edat o altres característiques que les facin úniques.

El nostre procés de selecció prioritza la identificació d´habilitats, talent i potencial, assegurant que cada decisió de contractació es basi en mèrits, competència i les necessitats estratègiques de la nostra empresa. En cdmon, creiem fermament que la diversitat enriqueix el nostre ambient de treball, impulsa la innovació i contribueix a l´èxit col•lectiu.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Atenció al client a Barcelona

NA

Cornellà de Llobregat, ES

¿Tienes experiencia en el área de la Atención al cliente ? ¿Te gustaría desarrollarte en una gran multinacional en donde...

roadsurfer

Why roadsurfer? TEAMSPIRIT & TEAMEVENTS: Look forward to a collegial atmosphere with flat hierarchies, lots of fun and...

CloudTalk

Please submit your CV in English 🌍 Global SaaS Company | $28M Series B Investment 💡 Personalized 1:1 Coaching | Vibrant...

Notabene

About Notabene Working across three continents in eight countries, Notabene is a remote-first and globally distributed...

Customer Experience

18 de febr.

Vitaance

Barcelona, ES

Sobre Vitaance ¡En Vitaance, estamos en la búsqueda de un/a Customer Experience entusiasta y con gran orientación al...

Greening Energy España

Granada, La, ES

¡Nos encontramos en pleno proceso de expansión! 🚀 Lidera Energía es única en su sector al ofrecer al cliente AutoConsumo...

ALPADIA Language Schools

Barcelona, ES

Company Description Alpadia Language Schools by Kaplan International is a Swiss company with an international vision...

Fleebe AI

Granada, La, ES

Requisitos Contrato media jornada Onsite en nuestras oficinas del centro de Granada Ideal manejar inglés, español y...

QA Specialist

16 de febr.

Neuraxpharm

Sant Joan Despí, ES

WE ARE HIRING! Quality Assurance Specialist (Shop Floor) Neuraxpharm is looking for people who want to make a difference...

Doctoralia España

Barcelona, ES

Doctoralia es la plataforma líder en salud digital en España , no solo como un marketplace para conectar a pacientes con...