- Participació en els tancaments mensuals, registrant les operacions comptables que es requereixin.
- Anàlisi mensual de les desviacions de les partides que configuren el balanç de situació de l’Hospital. Registrar les operacions necessàries amb la finalitat de garantir la correcta classificació i valoració de les diferents partides del balanç.
- Elaboració de la informació financera a reportar amb caràcter mensual a la Generalitat de Catalunya, i amb caràcter periòdic a la Central de Balanços del Servei Català de la Salut i a d’altres organismes.
- Complir amb els terminis i requeriments d’informació mensuals i anuals de reporting a la Intervenció.
- Gestió de les existències: (a) preparació de llistats de recomptes físics; (b) selecció de mostres; (c) planificació i coordinació de les dates de recomptes amb els Instituts i Direccions de l’Hospital, i també amb els auditors externs; (4) recollida de la informació i anàlisi dels resultats dels recomptes; (5) registre de les operacions; (6) conciliació dels imports dels llistats amb els registres comptables.
- Coordinació de la relació amb els auditors externs.
- Coordinació d’altres contractacions externes (consultors, taxadors, actuaris, etc).
- Participació en les reunions de projectes de digitalització de la informació comptable, fiscal i de gestió. Si s’escau, liderar els projectes de digitalització que se li designin.
- Contribuir en la millora contínua i automatització de processos que facilitin el seguiment comptable, per millorar l’eficiència i la qualitat.
- Participació en l’anàlisi d’operacions que tinguin especial rellevància en l’àmbit fiscal, juntament amb els assessors fiscals de l’Hospital.
- Col·laborar en l’elaboració dels Comptes Anuals de l’Hospital i del Consorci de Gestió, Corporació Sanitària (memòria i estats financers
- Aportar formació universitària de Grau en especialitat analítica, preferentment Econòmiques i/o ADE.
- Es valorarà disposar de MBA o formació de postgrau en l’àmbit de la comptabilitat financera i analítica, en matèria de fiscalitat, o de control econòmic i pressupostari.
- Aportar experiència mínima de tres anys, preferiblement en auditoria Big Four, o en firmes d’auditoria amb experiència en el sector públic de la Generalitat.
- Es valorarà l’experiència laboral en empreses del sector públic i del sector sanitari.
- Es valorarà formació en comptabilitat pública i en la normativa de l’Administració Pública. També es valorarà la formació en l’àmbit fiscal.
- Es valorarà molt especialment l’experiència en treballar amb SAP, Business Object i Power BI.
- Es valorarà experiència en llenguatges de programació, preferentment ABAP-SAP.
- Domini d'eines ofimàtiques nivell d’usuari (word, excel, powerpoint, teams).
- Domini del català i el castellà.
- Es valorarà domini de l’anglès tant nivell oral com escrit.
- Capacitat analítica
- Capacitat de treball en equip i habilitat per a les relacions personals i la comunicació verbal i escrita.
- Iniciativa i capacitat d’organització en un àmbit de treball amb pressió.
- Experiència pràctica en la redacció i preparació d’informes i documents econòmics i financers, especialment comptes anuals.
- Rigor en el maneig de les dades i capacitat de síntesi. Orientació a resultats.
- Jornada completa (dilluns a dijous de 8:30h a 17:30h i divendres de 8:30h a 14:00h).
- Contracte temporal.
Coneix tota classe de casos que faran que no paris d'aprendre.
Inscriu-te ara!
- En el cas que el professional es volgués presentar a una convocatòria de contracte indefinit, caldrà disposar del nivell corresponent de català a la categoria convocada en un termini de tres anys.
- Participación en los cierres mensuales, registrando las operaciones contables que se requieran.
- Análisis mensual de las desviaciones de las partidas que configuran el balance de situación del Hospital. Registrar las operaciones necesarias con el fin de garantizar la correcta clasificación y valoración de las diferentes partidas del balance.
- Elaboración de la información financiera a reportar con carácter mensual en la Generalitat de Cataluña, y con carácter periódico a la Central de Balances del Servicio Catalán de la Salud y a otros organismos.
- Cumplir con los plazos y requerimientos de información mensuales y anuales de reporting a la Intervención.
- Gestión de las existencias: (a) preparación de listados de recuentos físicos; (b) selección de muestras; (c) planificación y coordinación de las fechas de recuentos con los Institutos y Direcciones del Hospital, y también con los auditores externos; (4) recogida de la información y análisis de los resultados de los recuentos; (5) registro de las operaciones; (6) conciliación de los importes de los listados con los registros contables. Coordinación de la relación con los auditores externos.
- Coordinación otras contrataciones externas (consultores, tasadores, actuarios, etc).
- Participación en las reuniones de proyectos de digitalización de la información contable, fiscal y de gestión. Si se tercia, liderar los proyectos de digitalización que se le designen.
- Contribuir en la mejora continua y automatización de procesos que faciliten el seguimiento contable, para mejorar la eficiencia y la calidad.
- Participación en el análisis de operaciones que tengan especial relevancia en el ámbito fiscal, junto con los asesores fiscales del Hospital.
- Colaborar en la elaboración de las Cuentas Anuales del Hospital y del Consorcio de Gestión, Corporación Sanitaria (memoria y estados financieros
- Aportar formación universitaria de Grado en especialidad analítica, preferentemente Económicas y/o ADE.
- Se valorará disponer de MBA o formación de posgrado en el ámbito de la contabilidad financiera y analítica, en materia de fiscalidad, o de control económico y presupuestario.
- Aportar experiencia mínima de tres años, preferiblemente en auditoría Big Four, o en firmas de auditoría con experiencia en el sector público de la Generalitat.
- Se valorará la experiencia laboral en empresas del sector público y del sector sanitario.
- Se valorará formación en contabilidad pública y en la normativa de la Administración Pública. También se valorará la formación en el ámbito fiscal.
- Se valorará muy especialmente la experiencia al trabajar con SAP, Business Object y Power BI.
- Se valorará experiencia en lenguajes de programación, preferentemente ABAP-SABE.
- Dominio de herramientas ofimáticas nivel de usuario (word, excel, powerpoint, teams).
- Dominio del catalán y el castellano.
- Se valorará dominio del inglés tanto nivel oral como escrito.
- Capacidad analítica
- Capacidad de trabajo en equipo y habilidad para las relaciones personales y la comunicación verbal y escrita.
- Iniciativa y capacidad de organización en un ámbito de trabajo con presión.
- Experiencia práctica en la redacción y preparación de informes y documentos económicos y financieros, especialmente cuentas anuales.
- Rigor en el manejo de los datos y capacidad de síntesis. Orientación a resultados.
- Jornada completa (lunes a jueves de 8:30h a 17:30h y viernes de 8:30h a 14:00h).
- Contrato temporal.
Conoce toda clase de casos que harán que no pares de aprender.
Inscríbete ahora!
- En el supuesto de que el profesional se quisiera presentar a una convocatoria de contrato indefinido, habrá que disponer del nivel correspondiente de catalán a la categoría convocada en un plazo de tres años.
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Dret i Legal a Barcelona
Amazon
Barcelona, ES
Syneos Health
Category Manager Intern (They/She/He)
25 d’abr.Glovo
Barcelona, ES
Würth España S.A.
Junior Finance/Accounting - ABRIL
25 d’abr.Deloitte
Procurement Specialist
24 d’abr.Experis UK
Barcelona, ES
HOUSEKEEPING – ROOM ATTENDANCE
24 d’abr.Sir Hotels
Barcelona, ES
Marriott International
Barcelona, ES
Oracle
Barcelona, ES