Excel Mesos Office Word

ANUNCI Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU ha de cobrir un lloc de treball d’Administratiu/va de la Divisió de Planificació i constitució d’una Borsa de Treball. Referència: IF184_25 Administratiu/va de la Divisió de Planificació...
ANUNCI

Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU ha de cobrir un lloc de treball d’Administratiu/va de la Divisió de Planificació i constitució d’una Borsa de Treball.

Referència: IF184_25 Administratiu/va de la Divisió de Planificació

Període de Vigència: 14/01/2025 - 24/01/2025

  • Descripció del lloc de treball
  • Nom del lloc: Administratiu/va de la Divisió de Planificació
  • Cat. Prof: Administratiu/va
  • Conveni Col·lectiu: Conveni col·lectiu de treball de la construcció i obres públiques de la província de Barcelona, supletòriament el Conveni General de la Construcció.
  • Àrea: Direcció de Producció
  • Jornada: 40 hores setmanals
  • Horari: Segons conveni aplicable i al calendari laboral vigent
  • Salari: 30.493,27 €/SBA
  • Localitat: Barcelona
  • Incorporació: Febrer 2025
  • Tipus de vinculació: Contracte temporal d’Interinitat per substituir treballador amb dret reserva de lloc de treball.
  • Requisits de participació


Es tindran en compte les sol·licituds de les persones que reuneixin la resta de requisits.

  • Certificat del nivell de suficiència de català (C1) de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent.
  • Complir els requisits generals per participar en els processos selectius que estableix l’article 56 de l’EBEP:


En tots els casos, caldrà acreditar la titulació i els requisits següents

× Haver complert 18 anys.

× Acreditar la titulació i altres requisits següents:

× Formació mínima de: Cicle Formatiu de Grau Mig o Superior (branca administrativa o equivalent). Batxillerat / COU. Cicle formatiu Mig o Superior (branca administrativa o equivalent). Grau en Ciències Empresarials, Comptabilitat o Finances o assimilat.

× Experiència professional mínima de 3 anys en el desenvolupament de funcions administratives.

No estar afectat/da per limitacions físiques o psíquiques que siguin incompatibles amb el desenvolupament de les funcions inherents al lloc.

Les persones aspirants que es presentin amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33 per cent hauran de presentar la certificació dels òrgans competents de les Administracions Públiques que acreditin la capacitat per a l’acompliment de les tasques que corresponguin al lloc ofertat.

No estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l’exercici de les funcions públiques, ni estar separat/da per sanció disciplinària al sector públic.

Per aquells que no tinguin la nacionalitat espanyola o d’algun Estat membre de la Unió Europea, acreditar permís de treball vigent.

Els requisits de participació s’han de reunir en la data que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

  • Funcions del lloc de treball
  • Missió del lloc de treball.


Realitzar tasques administratives de suport, preparatòries o derivades de la gestió administrativa de caràcter superior, com ara la comprovació de documentació i la preparació i la redacció de documents així com donar suport a les àrees i estaments dels que depèn el lloc.

  • Funcions principals:


× Elaborar documentació administrativa, sobre el procés o processos de la Divisió de Planificació.

× Fer el seguiment dels expedients i processos; tenir cura dels terminis i informar sobre el seu desenvolupament i les incidències i, si escau, resoldre-les, d’acord amb les indicacions rebudes, així com recollir, comprovar i tramitar la documentació relacionada.

× Realitzar tasques de suport administratiu: anàlisi bàsica, recerca i explotació de dades als sistemes d’informació: comprovació i introducció de dades als sistemes d’informació; elaboració de documents administratius; gestió de l’arxiu; manipulació, reproducció i trasllat dels expedients sobre els que treballa; registre de documents, etc.

× Atendre els usuaris presencialment, telefònicament i/o a través de la gestió de les bústies de comunicació. Resoldre les consultes de manera autònoma, d’acord amb les indicacions rebudes.

× Gestionar les entrades i sortides de documentació de la divisió, gerència i/o direcció, seguint el procediment establert.

× Dur a terme tasques de suport a l’organització d’agendes, reunions, esdeveniments i altres tasques similars.

× Realitzar tramitacions i activitats d’un procés administratiu, detectant les possibles incidències i gestionant la seva resolució, tot garantint la seva fiabilitat..

  • Criteris de selecció i d’avaluació


Es valorarà la titulació, la formació i l’experiència, així com els coneixements relacionats amb el lloc de treball a ocupar. En concret, es valoraran les següents circumstàncies en el procediment de selecció:

× Disposar de titulacions acadèmiques oficials relacionades amb les funcions del lloc de treball convocat.

× Formació i experiència en tasques administratives relacionades amb les funcions principals del lloc.

× Experiència contrastada en els diferents àmbits de cobertura (Planificació, Medi ambient i Prevenció de Riscos Laborals)

× Coneixements d’ofimàtica avançada: paquet office.

× Coneixements i experiència en l’elaboració de documents administratius.

× Experiència i formació en Word, Excel i SAP (nivell usuari)

× Coneixement i expressió fluïda en anglès valorable.

× Disposar de capacitat analítica, rigor i organització, comunicació efectiva, gestió de la informació, orientació eficient a resultats/al servei, flexibilitat i gestió del canvi, treball en equip i transversal a l’organització.

× Per tal d’afavorir el percentatge de la plantilla que ha d’estar cobert amb persones discapacitades, es tindrà en compte en la valoració de les candidatures les persones que acreditin la condició de discapacitat en grau superior al 33%.

× Així mateix, des de perspectiva de gènere, es valorarà positivament la participació de persones de gènere subrepresentat.

  • Procediment de selecció


Aquesta convocatòria és objecte de publicació en el portal ATRI, al web del departament de Territori, així com a la pagina web d’Infraestructures.cat

El procediment de selecció consistirà en:

× Anàlisi del currículum (valoració de l’experiència prèvia, titulació, formació i altra informació sobre la trajectòria professional que sigui rellevant per al procediment).

× En funció de l’estudi del currículum, les persones candidates millor valorades seran convocades a una entrevista personal i/o a una prova escrita per constatar i ampliar la informació detallada en el currículum vitae i valorar els aspectes relacionats amb les competències professionals.

× Abans de la incorporació de la persona seleccionada, serà necessària la realització d’una revisió mèdica laboral en relació als riscos inherents i específics del lloc de treball.

× Les persones candidates poden ser excloses del procés de selecció per no tenir els requisits de participació o no acreditar-los, quan escaigui, o en funció dels resultats obtinguts en les diferents fases del procés de selecció.

× El lloc objecte de convocatòria podrà ser declarat desert si l’òrgan de selecció considera que, malgrat l’existència de persones candidates que reuneixin els requisits mínims exigits, cap és considerada adient per al lloc.

  • Presentació de currículums i termini


Les sol·licituds per participar en el procediment de selecció s’han de fer arribar fins al dia 24 de gener de 2025 a través de l’apartat “Treballa amb nosaltres” de la nostra pàgina infraestructures.cat.

Les persones interessades que vulguin participar en el procés hauran de presentar:

  • El document de sol·licitud V.07 (model disponible a la pagina web d’Infraestructures.cat)
  • El currículum vitae*, el més detallat possible, assenyalant les titulacions, la formació i l’experiència professional, així com altres aspectes rellevants per al lloc de treball.


Així mateix, en el cas del personal que presti serveis a l’Administració de la Generalitat de Catalunya s’adjuntarà també el currículum d’ATRI.

  • Per una correcta valoració del currículum cal tenir en compte el següent: en quan formació cal especificar l’any de realització dels cursos i la durada dels mateixos; pels coneixements de llengua catalana, cal fer constar si es disposa del nivell requerit a l’oferta; en quant a l’experiència professional cal fer una descripció detallada de les funcions realitzades en els llocs ocupats i detallar el temps d’inici i fi de la relació contractual.
  • Les persones candidates pre-seleccionades hauran de respondre un breu formulari. Superada aquesta fase, seran convocades a una prova escrita i/o una entrevista personal per constatar i ampliar la informació detallada en el CV i valorar els aspectes relacionats amb les competències professionals.


No seran admeses les sol·licituds que no presentin la documentació en la forma esmentada per participar en el procés de selecció.

En cas de requeriment caldrà aportar els originals de les certificacions acreditatives de les titulacions, formació i experiència laboral esmentades al currículum.

Les persones interessades han d’inscriure's des de la pàgina web d'Infraestructures.cat:

https://infraestructures.gencat.cat/?page=oferta-laboral

Qualsevol dubte o aclariment es pot consultar enviant correu a l’ l’atenció del Departament de Gestió de Persones: [email protected], indicant en l’assumpte la referència de l’anunci.

La informació sobre el resultat del procediment de selecció serà consultable a la pàgina web d’Infraestructures.cat.

Atenent al volum de candidatures que es preveu que es presentin, només podem garantir una resposta individualitzada a aquelles persones que siguin entrevistades i/o realitzin proves.

  • Constitució de Borsa de treball




Aquelles persones que hagin superat les proves selectives passaran a formar part d'una llista d'espera per cobrir possibles vacants, substitucions i necessitats de personal de caràcter temporal. Aquestes llistes estaran ordenades per valor de puntuació, inclosa la valoració dels mèrits, i tindrà una vigència màxima de dos anys.

El procés per a la selecció de personal laboral temporal del sector públic està estrictament sotmès al dret administratiu i li resulten d’aplicació les previsions del TREBEP i li són d’aplicació els principis de selecció per a l’ocupació pública.

Contra aquest acte administratiu, la persona interessada pot interposar potestativament un recurs de reposició davant la el President d’Infraestructures.cat (òrgan directiu de l’entitat competent en matèria de personal), en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació/comunicació, d'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé directament un recurs contenciós administratiu davant dels Jutjats Contenciosos Administratius en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seva publicació/comunicació, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici que pugui interposar qualsevol altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.

D’acord amb Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU (Infraestructures.cat) és la responsable del tractament de les dades personals proporcionades. La finalitat del tractament és la recollida de les seves dades esdevé un requisit necessari amb l’objectiu i finalitat de portar a terme els processos de selecció convocats per Infraestructures.cat.

Les dades tractades seran les imprescindibles per tramitar els processos de selecció (nom, DNI, telèfon, email, Dades acadèmiques, etc.) i seran conservades durant el temps necessari de prestació del servei per part dels treballadors de l’empresa proveïdora, considerant els terminis de prescripció d’accions de responsabilitat. Transcorreguts aquests terminis en cada cas, la informació deixarà de conservar-se i serà destruïda.

Us informem que, en el cas d’ofertes de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, en compliment de l’art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms o DNI serà publicat en el web del Portal de transparència de la Generalitat de Catalunya durant un mes, excepte que exerciu el dret d’oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació

L’interessat és el responsable de la veracitat i correcció de les dades que faciliti i té la facultat d'exercir els seus drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, portabilitat i oposició, adreçant-se per escrit al Delegat de Protecció de Dades d’Infraestructures.cat, al Carrer dels Vergós, 36-42, 08017 Barcelona, o bé per correu electrònic a [email protected], per a la qual cosa caldrà adjuntar còpia del DNI o un altre document que n’acrediti identitat. En cas de no estar d'acord amb el tractament, també té dret a acudir a l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administratiu/va a Barcelona

Randstad

Esplugues de Llobregat, ES

Empresa del sector industrial en Esplugues de Llobregat quiere incorporar un contable administrativo. 💼 FUNCIONES:...

Apiux Tech

¡Apiux está buscando un/a ADMINISTRATIVO CONTABLE para trabajar en Centelles! Somos una empresa tecnológica especializada...

ALVIC

Granada, La, ES

¿Tienes experiencia en el sector administrativo? ¿Te apasionan las ventas y el contacto con el cliente? ¿Te gustaría...

NA

Gurb, ES

¿Tienes experiencia como Administrativo/a contable?, ¿buscas un puesto estable? Esta vacante te va a interesar. Podrás...

CATT | Recursos Humans i Treball Temporal

Manresa, ES

¿BUSCAS TRABAJO? CATT, empresa especializada en RRHH y Trabajo Temporal, te ofrece oportunidades laborales en función de...

Toyota Material Handling España

Barcelona, ES

En Toyota Material Handling, no solo movemos mercancías, “ We move the world ”. ¿Te gustaría formar parte de una compañía...

Brownie

Barcelona, ES

¡EN BROWNIE TE BUSCAMOS A TI! Con sus orígenes en Barcelona, BROWNIE es una marca de moda juvenil para mujer, fundada en...

LA SIRENA

Terrassa, ES

¿Eres una persona interesada en el mundo de la logística? En La Sirena, no solo te ofrecemos un trabajo, sino una...

RAS España

Manresa, ES

¿Te apasiona la administración y buscas una oportunidad para desarrollarte en un entorno polivalente? ¡Esta es tu...

Fundació Pere Tarrés

Barcelona, ES

Per què treballar amb nosaltres? Unir-te al nostre equip significa formar part d'una organització compromesa amb...