ERP Excel Mesos Office Word

Descripció Des de PIMEC estem seleccionant per una empresa del sector de la construcció situada a Barcelona, un/a: Quines seran les teves responsabilitats? La teva missió és gestionar l’operativa administrativa i la documentació generada dels...
Descripció

Des de PIMEC estem seleccionant per una empresa del sector de la construcció situada a Barcelona, un/a:

Quines seran les teves responsabilitats?

La teva missió és gestionar l’operativa administrativa i la documentació generada dels projectes per a la imputació de costos i el seu seguiment.

Àrea de compres

Contacte amb proveïdors per a la negociació de compres, preus i condicions de pagaments i el seguiment dels terminis dels proveïdors.

Verificació i conformació de factures de compres prèvia a la seva comptabilització.

Gestionar i fer el seguiment de les reclamacions i gestions en la recepció de les mercaderies.

Actualitzar tota la informació relativa a proveïdors en el sistema ERP.

Àrea de vendes

Atenció de centraleta, derivació de trucades i visites.

Realitzar la facturació de clients d’acord a les diferents fases dels projectes.

Elaborar informes comercials i estadístiques de vendes mensuals per a la direcció.

Organitzar les tasques de servei de correu i missatgeria.

Gestionar la coordinació entre empreses i la documentació amb subcontratistes.

Quins beneficis t'aportem?

Formaràs part d’una empresa familiar referent en el seu sector amb un bon ambient de treball i possibilitat de creixement professional.

Rebràs formació inicial i continuada en el teu lloc de treball.

Contracte indefinit i jornada complerta en horari flexible de 8h/9h – 17.30h/18h de dilluns a dijous, divendres intensiu.

Jornada intensiva en el període d’estiu.

Pla de pensions.

2 dies de teletreball a la setmana després dels primers 6 mesos.

Salari 30.000 euros / bruts anuals i retribució variable el segon any de 2.000 euros / bruts anuals.

¿Quines habilitats i coneixements necessitem?

Valorem persones amb iniciativa i alta capacitat organitzativa, orientació al detall, bona relació interpersonal, comunicació fluida i treball en equip.

Formació relacionada amb ADE, Empresarials, CFGS Administració, Arquitectura tècnica, Enginyeria de l’edificació o similars.

A nivell d’idiomes català i castellà nadiu. Anglès coneixements mínims de B2 per a comunicació oral i escrita amb proveïdors internacionals. Valorable altres idiomes.

Usuari/a de Ms. Office 360: Word, Excel, Teams, etc. ERP’s.

Experiència mínima de 5 anys en empreses del sector de la construcció, interiorisme, arquitectura, enginyeria, entre d’altres.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administratiu/va a Barcelona

ARIMANY Selecció Talent, S.L.

Vic, ES

Seleccionem un/a TÈCNIC/A LABORAL per incorporar-se a una important assessoria empresarial ubicada a Vic. S'incorporarà a...

PauTravelMoto

Prat de Llobregat, El, ES

Colaborará con la dirección y el departamento de operaciones/administración en la realización de funciones...

NA

Arenys de Munt, ES

Adecco selecciona para importante empresa dedicada al asesoramiento financiero y búsqueda de financiación para medianas...

Eurostars Hotel Company

Barcelona, ES

Bienvenid@ a Eurostars Hotel Company, La Industria de la Felicidad Eurostars Hotel Company es la cadena hotelera de Grupo...

Sofitel Barcelona Skipper

Barcelona, ES

Reportando Al Director De Finanzas Sus Responsabilidades y Funciones Esenciales Del Trabajo Incluyen, a Título...

Multicriteria Group (Mcrit)

Barcelona, ES

Ubicación: Barcelona Posición: Administrativa/o Tipo de contrato: Jornada completa El Grupo Multicriteria (MCRIT)...

ARETÉ

Badalona, ES

Estamos buscando un profesional para dar soporte en el área administrativa del dpto. de compras, formarás parte del...

Aszende

Barcelona, ES

Aszende, empresa con más de 45 años de trayectoria en el sector de la elevación en España, donde diseñamos el futuro con...

INDCRESA | Cacao en polvo desde 1915

Terrassa, ES

Debido al crecimiento y nuevos requisitos legales, nos encontramos en la búsqueda de un/a Administrativo/a para nuestro...

ADEAS HR - PASSION FOR PEOPLE

Cerdanyola del Vallès, ES

Empresa del sector de servicios a la construcción situada en Cerdanyola del Vallès precisa incorporar: ADMINISTRATIVO/A...