Obrim Procés De Selecció D'un/a COORDINADOR/A DE SERVEIS Per a La Gestió De Serveis Turístics a La Ciutat De Barcelona. El/la Candidat/a Contractat/da Formarà Part D'un Equip Responsable De L'Atenció Al Client D'un Conegut Espai D'oci Conegut De La Ciutat i Realitzarà Entre Altres Funcions
- Coordinar l’operativa diària i resoldre les incidències que es puguin presentar, prestant atenció i donant resposta a les qüestions que, pel seu caràcter especialitzat o complex, requereixin la seva intervenció.
- Dur a terme la gestió del personal, planificació i quadrants, control de presència, gestió per cobrir el personal en cas d’incidència, avaluacions periòdiques de coneixements i actituds del personal, entre d’altres.
- Impartir instruccions, assignar tasques i vetllar en tot moment per la qualitat del servei prestat diàriament
- Vetllar pel compliment de la normativa de personal i la correcta atenció al client.
- Garantir que el personal que s’incorpora al servei, ha rebut la formació adequada i executa amb eficàcia i qualitat les seves funcions.
- Ser el responsable de mantenir actualitzats els protocols d’actuació i de fer partícip a tot el personal dels mateixos.
- Recopilar diàriament les dades i la informació sobre el desenvolupament del servei
- Dur a terme reunions periodiques amb els responsables operatius i elaboración d´informes de servei
- Vetllar pel compliment de les normes de l’espai, així com les normes de prevenció de riscos laborals que siguin d’aplicació i de les disposicions i obligacions que es fixin en el Pla d’Autoprotecció.
- Controlar els recursos materials i eines de treball
Requisitos mínimos
Adjuntar CV actualitzat específicament amb l'experiència i les competències requerides en l'oferta (no més de dues pàgines)
- Experiència mínima de 2 anys com a Coordinador/a de serveis gestionant personal
- Excel·lents habilitats de comunicació escrita i verbal
- Excel·lents habilitats de treball en equip
- Capacitat comprovada per influir en equips multifuncionals
- Capacitat d'anàlisi, concentració, gestió del temps, planificació, organització i atenció al detall.
- Domini del paquet office: Excel per a l'anàlisi de dades, elaboració d´informes de servei, etc.
- Actitud col·laborativa, facilitat per al treball en equip i actitud positiva amb la resta de membres de l'equip.
- Seniority i saber estar.
- INDISPENSABLE NIVELL NADIU DE CATALÀ I CASTELLÀ
- NIVELL B2-C1 D'ANGLÈS (es farà prova de nivell d'anglès)
- Valorable altres idiomes
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Arte, Moda y Diseño en Barcelona
Senior Auditor/a
15 sept.VIR Audit
Delineante proyectista
15 sept.RFserveis
Sant Boi de Llobregat, ES
Zurich Insurance
Barcelona, ES
Accent Social
Castellví de Rosanes, ES
Architec - Interior Designer
13 sept.CBRE España
Barcelona, ES
Soldador/a -ESTABLE
12 sept.NA
Igualada, ES
Auxiliar de expedicao
11 sept.Netvagas
Santa Maria de Merlès, ES
NA
Premià de Mar, ES
Delineante CAD
9 sept.AGBAR
Badalona, ES
Senior Fashion Buyer & Sourcing
6 sept.PUNT ROMA
Mataró, ES