ERP Excel Mesos Office Word

Descripció Des de PIMEC estem seleccionant per una empresa del sector de la construcció situada a Barcelona, un/a: Quines seran les teves responsabilitats? La teva missió és gestionar l’operativa administrativa i la documentació generada dels...
Descripció

Des de PIMEC estem seleccionant per una empresa del sector de la construcció situada a Barcelona, un/a:

Quines seran les teves responsabilitats?

La teva missió és gestionar l’operativa administrativa i la documentació generada dels projectes per a la imputació de costos i el seu seguiment.

Àrea de compres

Contacte amb proveïdors per a la negociació de compres, preus i condicions de pagaments i el seguiment dels terminis dels proveïdors.

Verificació i conformació de factures de compres prèvia a la seva comptabilització.

Gestionar i fer el seguiment de les reclamacions i gestions en la recepció de les mercaderies.

Actualitzar tota la informació relativa a proveïdors en el sistema ERP.

Àrea de vendes

Atenció de centraleta, derivació de trucades i visites.

Realitzar la facturació de clients d’acord a les diferents fases dels projectes.

Elaborar informes comercials i estadístiques de vendes mensuals per a la direcció.

Organitzar les tasques de servei de correu i missatgeria.

Gestionar la coordinació entre empreses i la documentació amb subcontratistes.

Quins beneficis t'aportem?

Formaràs part d’una empresa familiar referent en el seu sector amb un bon ambient de treball i possibilitat de creixement professional.

Rebràs formació inicial i continuada en el teu lloc de treball.

Contracte indefinit i jornada complerta en horari flexible de 8h/9h – 17.30h/18h de dilluns a dijous, divendres intensiu.

Jornada intensiva en el període d’estiu.

Pla de pensions.

2 dies de teletreball a la setmana després dels primers 6 mesos.

Salari 30.000 euros / bruts anuals i retribució variable el segon any de 2.000 euros / bruts anuals.

¿Quines habilitats i coneixements necessitem?

Valorem persones amb iniciativa i alta capacitat organitzativa, orientació al detall, bona relació interpersonal, comunicació fluida i treball en equip.

Formació relacionada amb ADE, Empresarials, CFGS Administració, Arquitectura tècnica, Enginyeria de l’edificació o similars.

A nivell d’idiomes català i castellà nadiu. Anglès coneixements mínims de B2 per a comunicació oral i escrita amb proveïdors internacionals. Valorable altres idiomes.

Usuari/a de Ms. Office 360: Word, Excel, Teams, etc. ERP’s.

Experiència mínima de 5 anys en empreses del sector de la construcció, interiorisme, arquitectura, enginyeria, entre d’altres.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administratiu/va a Barcelona

NA

Cornellà de Llobregat, ES

¿Tienes experiencia en contabilidad? ¿Conoces el sector de climatización? ¡Sigue leyendo! Estamos buscando un/a...

NA

¿Te encuentras en búsqueda de un nuevo proyecto profesional? Desde el grupo Adecco, estamos seleccionando para una...

NA

¿Tienes experiencia como administrativo/a en tesorería? ¿Tienes nivel C de catalán? ¿Te gustaría trabajar en una firma...

NA

Carme, ES

¿Te interesaría trabajar como administrativo/a comercial en una empresa importante del sector del papel? ¿tienes...

MEDITEMPUS ETT S.A.

Ripollet, ES

Desde Meditempus ETT, precisamos la incorporación de un/a administrativo/a para una empresa del Vallés Occidental líder...

Leyton

¡Nuestro equipos de support sigue creciendo! Si buscas incorporarte a un ambiente joven y dinámico en el que cada día es...

NA

Sant Cugat del Vallès, ES

¿Buscas una oportunidad laboral que se adapte a tus necesidades? ¿Tienes experiencia administrativo/a y te interesa un...

Randstad

Esplugues de Llobregat, ES

Empresa del sector industrial en Esplugues de Llobregat quiere incorporar un contable administrativo. 💼 FUNCIONES:...

Apiux Tech

¡Apiux está buscando un/a ADMINISTRATIVO CONTABLE para trabajar en Centelles! Somos una empresa tecnológica especializada...

ALVIC

Granada, La, ES

¿Tienes experiencia en el sector administrativo? ¿Te apasionan las ventas y el contacto con el cliente? ¿Te gustaría...