El servei té per objecte el tractament i recuperació, sota un mateix sostre, de la infància i adolescència, víctimes d'abusos sexuals, d'acord amb les pautes europees de la Xarxa Promise. Aquesta xarxa actua com un centre d'intercanvi i cooperació internacional i promou el model Barnahus (casa dels nens i les nenes islandeses), com una pràctica estàndard a Europa, a fi de promocionar a les persones ateses víctimes i testimonis de violència un accés. ràpid a la justícia en l'atenció.
La persona seleccionada es responsabilitzarà del lideratge tècnic del servei i facilitar l'atenció integral als casos d'abús sexual infantil on tots els departaments que intervenen es coordinen i treballen sota el mateix sostre per atendre el nen o nena víctima i les seves famílies.
Funcions a Desenvolupar
- Registre del moviment diari del servei.
- Correspondència, arxiu i mecanografia de documents.
- Atenció telefònica.
- Recepció de trucades d’altres serveis, institucions, professionals etc.
- Manteniment del servei en absència dels professionals i anotacions de tots els contacte.
- Seguiment de les estadístiques en acolliment, altes i baixes de menors i famílies acollidores, així com dels casos en situació d’estudi i els casos amb proposta.
- Controls agendes del servei d’acolliments.
- Suport en l’elaboració i justificació d’expedients de recerca.
- Control de manteniment de les oficines.
- Gestió de la caixa.
- Gestió de les accions per fer difusió, formació famílies...
- Portar al dia els formats de Control del manteniment de les màquines existents a les oficines.
- Treballar partint de la millora contínua i seguint les directrius marcades pel procediment.
- Autonomia.
- Organització de la pròpia feina.
- Treball en equip.
- Responsabilitat.
- CFGM en gestió administrativa.
- Es valorarà haver treballat com a mínim un any en tasques similars.
- Valorable coneixement d’altres llengües o cultures.
- Imprescindible domini del català parlat i escrit, domini dels paquets informàtics estàndards.
- 1 vacant temporal de llarga durada, 100% de la jornada.
- Donarà suport d'administrativa als Barnahus, Barcelona.
- Horari: Dilluns 8 a 19h, dimarts 8 a 12.15h, dimecres 8 a 19h, dijous 8 a 12.15h, divendres 8 a 19h.
- Incorporació: Immediata
- Salari: 20.523,41 € bruts anuals.
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Auxiliar Administratiu/va a Barcelona
PLASTICBAND
Granollers, ES
UPS
Santa Perpètua de Mogoda, ES
INCOTEC - Innovación Eficiente
Barcelona, ES
Auxiliar administrativo contable
10 de marçViajes Aliguer
Barcelona, ES
Auxiliar administrativo
9 de marçCOMERCIAL DE HOSTELERIA ANMA SA
Roca del Vallès, La, ES
Auxiliar administrativo/a (temporal)
7 de marçNA
Malgrat de Mar, ES
AUXILIAR ADMINISTRATIVO /A
5 de marçSALTER FITNESS
Esplugues de Llobregat, ES
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA COMERCIAL
3 de marçPIMEC
Manresa, ES
AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A (PALLEJA)
2 de marçPIMEC
Barcelona, ES
Auxiliar Administrativo/a
1 de marçAsesores Hemel
Hospitalet de Llobregat, L', ES