Sota la direcció del coordinador general, l'administratiu/va realitzarà les següents tasques:
• Atenció telefònica.
• Actualització de la web corporativa.
• Actualització agenda col·legial
• Gestió de correu.
• Conciliació bancària.
• Facturació.
• Gestió de la documentació derivada de l'oferta formativa del Col·legi.
• Gestió del cens de col·legiats
• Gestió de les obligacions tributàries
• Gestió de la comptabilitat amb un departament extern.
• Arxiu de documentació i altres funcions anàlogues.
Requisits:
• Formació: Grau superior en Administració i Finances o similar (Formació professional o batxillerat)
• Habilitats: Coneixements d'ofimàtica. (Valorable domini d’Excel)
• Idiomes: Català, nivell C.
• Experiència: No es requereix experiència prèvia.
Horari: Jornada parcial de 10:00h a 14:00h o de 14:00h a 18:00h.
Ubicació: Treball presencial a l’oficina del Col·legi de Secretaris, Interventors i Tresorers d'Administració Local de Barcelona.
Tipus de contracte: Contracte indefinit.
Salari: Segons el conveni d'oficines i despatxos de Catalunya.
Altres beneficis: Possibilitat d'incrementar la jornada laboral en un futur.
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Auxiliar Administrativo/a en Barcelona
Auxiliar administrativo
NuevaMengualba Logística S.L
Granada, La, ES
Auxiliar administrativo
NuevaIATI Seguros
Barcelona, ES
Auxiliar administrativo
17 feb.CLÍNICA PROA
Sabadell, ES
Auxiliar Administrativo
17 feb.Igualia
Auxiliar Administrativo
17 feb.Igualia
AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A
16 feb.PIMEC
Manresa, ES
Auxiliar administrativo
15 feb.TravelLux Limousine
Barcelona, ES
EXTERNA ASSESSORS
Barcelona, ES
EXTERNA ASSESSORS
Barcelona, ES
NOVA Renovables
Mataró, ES