Office

🚩 El nostre client és una empresa de referència en Servei de Menjador Escolar Ecològic per a escoles, que incorpora al seu equip a Barcelona ciutat un/a "Gestor/a Administratiu/va" que gestioni el cobrament i la gestió de menjadors escolars que...

🚩 El nostre client és una empresa de referència en Servei de Menjador Escolar Ecològic per a escoles, que incorpora al seu equip a Barcelona ciutat un/a "Gestor/a Administratiu/va" que gestioni el cobrament i la gestió de menjadors escolars que gestiona l’empresa.


🚩 A l'entorn de treball es respiren valors de professionalitat, col·laboració, respecte i treball en equip. És una companyia saludable amb el ferm propòsit de contribuir a l'alimentació saludable a través de la cuina ecològica a les escoles.


SOBRE EL LLOC DE TREBALL


Treballaràs en equip amb les persones que coordinen el servei de menjador a les escoles i amb l'equip de secretaria dels centres escolars, en un entorn laboral de respecte i cordialitat.


Les teves funcions seran les següents:


  • Comunicació amb les coordinadores del servei de menjador per tal de recopilar la informació necessària.
  • Comunicació amb les secretaries de les escoles.
  • Elaboració dels Excels de control de les assistències al menjador, per tal de poder-los pasar al programa de gestió per tal que surtin els cobraments en el sistema.
  • Gestió i manteniment de les dades al programa de gestió.
  • Comunicació amb les famílies per tal de gestionar i resoldre incidències.
  • Reunions setmanals amb la gerència de l’empresa per tal de coordinar i supervisar la feina.
  • Gestió d’impagaments.


SOBRE TU


  • Tens motivació per portar a terme un rol administratiu, dins d'una companyia de referència en el sector, amb un bon ambient de treball orientada a les persones, al client i al servei de qualitat.
  • T'agrada la feina ben feta, tens curiositat natural, identifiques i incorpores bones pràctiques.
  • Està còmode treballant amb Microsoft Office.


Idealment necesitem que aportis experiència en el sector de menjadors escolars. No obstant això, si la teva experiència no ve de l'entorn de menjadors escolars però s'asimila, tindrem en compte la teva candidatura.


🚩 Si busques un entorn de treball saludable, desenvolupar-te en aquest rol i seguir creixent, aquesta vacant és una bona oportunitat.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Administrativo/a en Barcelona

BCPharma Solutions

Barcelona, ES

¿Tienes experiencia en llevar la contabilidad de una empresa? ¿Quieres una oportunidad para demostrar tu experiencia y...

NA

Sant Andreu de la Barca, ES

¿Tienes experiencia como administrativo/a de contable y finanzas? Si es así, sigue leyendo, esta es tu oferta. Pequeña...

SETESCA

Barcelona, ES

Estamos llevando a cabo el proceso de selección de un Responsable de administración y finanzas con mínimo 10 años de...

Boomerang

Funciones Principales del Administrativo Contable Contabilización de facturas. Administración de documentos. Apoyo...

NA

Vilafranca del Penedès, ES

¿Eres administrativo/a y tienes experiencia en Ventas? ¿Eres una persona que le gusta trabajar en la atención al cliente?...

NA

Malgrat de Mar, ES

Buscamos Administrativo/a de apoyo para oficinas (Dpto de selección) durante la campaña de navidad. ¿Destacas por tus...

BCM talent

Barcelona, ES

Somos una empresa editorial médica (on y off line), con amplio recorrido en el sector, que nos dedicamos a la producción...

Grupo Planeta

Barcelona, ES

Desde la división Editorial de Grupo Planeta , estamos en búsqueda de un/a Administrativo/a para nuestra área de Derechos...

Criteria Recursos Humanos

Barcelona, ES

En Criteria Recursos Humanos somos especialistas en aportar soluciones para potenciar el capital humano de nuestras...

Moventia

Sant Cugat del Vallès, ES

¿Quieres incorporarte en un sólido proyecto empresarial y desarrollarte como administrativo/a contable de una de las...