Mesos

Convocatòria interna/externa 2 llocs d'Auxiliar administratiu/va per al Centre d´Atenció Primària Barceloneta El Parc Sanitari Pere Virgili, ubicat a la ciutat de Barcelona, és una empresa pública que gestiona serveis d'atenció intermèdia i atenció...
Convocatòria interna/externa 2 llocs d'Auxiliar administratiu/va per al Centre d´Atenció Primària Barceloneta El Parc Sanitari Pere Virgili, ubicat a la ciutat de Barcelona, és una empresa pública que gestiona serveis d'atenció intermèdia i atenció primària i té com a missió prestar atenció intermèdia sanitària i social de qualitat, amb un model integral biopsicosocial i de promoció de l'autonomia.

En conseqüència, es convoca l'esmentat lloc de treball d'acord amb les condicions i característiques següents:

Condicions del lloc de treball: Incorporació immediata i amb vinculació estable.

Contracte a jornada completa.

Horari: dilluns a dijous 2 matins i 2 tardes (07:45 a 15h o 14 a 20:15h), divendres rotatius; dissabtes segons roda de 9 a 17h.

Retribució: corresponent al Grup 6.1 (Nivell I) segons el Conveni col·lectiu de treball dels hospitals d'aguts, centres d'atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el SCS (SISCAT).

En Parc Sanitari Pere Virgili considerem que la formació i l'aprenentatge continus són els fonaments del creixement i desenvolupament de la nostra Institució, per això oferim formació i recolzem aquells professionals que vulguin continuar especialitzant-se.

Funcions a desenvolupar: Realitzar les activitats d'auxiliar administratiu derivades del procés propi o delegat pel personal administratiu:

Realitzar el procés d'acollida als ciutadans Garantir l'accessibilitat de les persones al centre i servei: telefònica i presencial Identificació i gestió d'usuaris i tràmit d'alta en el sistema Gestionar les altes d'usuaris al CatSalut Tramitació del dret a l'assistència en el cas d'immigrants, estudiants (universalització), ciutadans sense recursos Informar a les persones sobre altres sistemes d'alta Sol·licitar la targeta sanitària individual Assignar metge, infermera i administratiu sanitari a cada persona donada d'alta a l'ABS Tramitar el canvi de metge i lliure elecció de centre Informar i comunicar totes les qüestions que planteja la població respecte al sistema de salut, prestacions, altes, serveis,... Recollir l'opinió dels ciutadans Atendre i recollir les reclamacions dels ciutadans d'acord amb el protocol establert i fer contenció en els conflictes que arribin a la unitat. Garantir l'existència de fulls a les bústies de suggeriments, reclamacions i agraïments. Donar suport a qualsevol tipus d'enquesta o estudi qualitatiu o quantitatiu en el centre pel qual se'ls requereixi Registre dels documents requerits per l'administració al SERC@T Gestionar la documentació clínica i la història clínica (HCAP), assegurant el compliment de les recomanacions sobre el maneig, conservació i destrucció de documentació. Sol·licitar històries clíniques a altres centres i al propi centre Atendre les demandes d'altres centres i serveis (jutjats, teleassistència, laboratori..) Fer la gestió administrativa de l'activitat assistencial Programació a les agendes dels professionals de CAP a l' E-CAP Actualitzar les dades dels ciutadans Reprogramar visites Fusionar duplicats Recollir, distribuir i controlar diferents documents a utilitzar per part de l'equip. Donar suport informàtic als diferents programes i aplicacions. Gestionar i derivar les primeres visites hospitalàries i proves complementàries Gestionar i derivar els productes intermedis Gestionar la demanda aguda 3.

Sol·licitud i documentació a presentar: Les persones interessades han de remetre la següent documentació fins el 27 de desembre de 2024: Fotocòpia del DNI o NIE. Fotocòpia de la titulació requerida. Acreditar mitjançant certificats de serveis prestats l'experiència professional que no pertanyi al Parc Sanitari Pere Virgili.

Aquests s'hauran de presentar sempre en format original emès pels òrgans, les autoritats o els càrrecs que duen a terme la gestió de recursos humans a la unitat corresponent. Currículum Vitae actualitzat, adjuntant la documentació acreditativa del mateix (diplomes de formació continuada, certificats de docència, títols de formació reglada...). 4.

Barem de la convocàtoria Total punts 100. En la resolució d'aquesta convocatòria es valoraran els aspectes següents:

Un cop valorats els requeriments mínims d'accés indicats a la convocatòria, les persones admeses seran valorades tècnica i competencialment.

Les candidatures internes comptaran en aquesta fase amb el resultat de l'avaluació d'acompliment realitzada per Parc Sanitari Pere Virgili.

Les candidatures externes, que no tenen possibilitat de tenir una avaluació d'acompliment per part de la institució, participaran en una entrevista amb la Direcció del CAP Barceloneta o persona/es en qui delegui i amb l'equip de Recursos Humans.

Per poder accedir a la fase de valoració de mèrits formatius i d'experiència professional, els/les candidats/as hauran de tenir una puntuació mínima de 20 punts en la valoració competencial i tècnica.

Les persones que hagin participat en un procés selectiu en els darrers 6 mesos pel mateix lloc de treball podran participar en la convocatòria i acreditar nous mèrits d´experiència i formatius, mantenint la valoració competencial i tècnica.

Totes les dades que s'al·leguin en els currículums es comprovaran en el moment immediatament anterior a la seva contractació.

En cas de no trobar candidat aduit, la posició podria esdevenir deserta.

Amb la formalització i presentació de la sol·licitud els/les candidats/candidates donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent.

En cas de dubte, podeu contactar amb nosaltres a través de la nostra adreça d'e-mail de ****** REF.AUXADMCAPBARCELONETA2024_71

#J-18808-Ljbffr

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Auxiliar Administrativo/a en Barcelona

FRIME, S.A.U.

Estamos buscando, para nuestro departamento de tesorería/contabilidad, un auxiliar administrativo Funciones: Pago a...

QSTAR ROV TRAINING & SUBSEA SOLUTIONS

Barcelona, ES

Puesto: Administrativo/aUbicación: Barcelona.Media y/o Jornada Completa ( a determinar)Funciones principales:-Gestión del...

Instituto Dra. Gómez Roig

Barcelona, ES

ADMINISTRATIVA Descripción de empleo Auxiliar administrativo En el Instituto Dra. Gómez Roig estamos ampliando nuestro...

FÁROS - Centre de Salut

Sant Cugat del Vallès, ES

El equipo de FÁROS - Centre de Salut buscamos personal de recepción/administración en horario de tarde. El centro ofrece...

Quirónprevención

Barcelona, ES

En Quirónprevención, buscamos contar con el mejor talento, el tuyo. Queremos que formes parte de un proyecto que piensa a...

Access Home Real Estate

Barcelona, ES

En Access Home Real Estate, buscamos auxiliar administrativo/a para unirse a nuestro equipo en nuestra oficina de...

IATI Seguros

Barcelona, ES

IATI es una empresa tecnológica centrada en los seguros de viajes. Nos encontramos en un momento de crecimiento y por...

Emas IT Informática

Oferta de Empleo: Auxiliar Administrativo/a 📍 Ubicación: Mollet del Vallès (con opción de teletrabajo). ⏰ Horario: Media...

RibéSalat

Desde RSTalent apostamos por tu talento y potencial, es por ello que queremos ofrecerte proyectos retadores que impliquen...

Claire Joster

Barcelona, ES

En Claire Joster creemos en el talento único de cada persona y sabemos que la diversidad aporta valor a los equipos...