El que realment ens defineix són els nostres valors, que ens inspiren cada dia a oferir un servei d'excel·lència basat en la responsabilitat, la integritat i el compromís amb el benestar dels nostres clients i de la societat. Aquí, cada persona compta i cada acció suma.
Si busques un entorn de treball col·laboratiu, flexible i inclusiu, amb oportunitats de creixement i desenvolupament professional, uneix-te a una entitat amb més de 65 anys d’experiència i forma part d'un equip que marca la diferència!
A la Mútua dels Enginyers, Mutualitat de previsió social que ofereix assegurances personals i d’estalvi per protegir les persones de les principals contingències, del Grup La Mútua dels Enginyers busquem incorporar una persona per al departament d’administració i atenció al client. Les seves principals responsabilitats inclouran la gestió de reclamacions i acords de recobrament de rebuts impagats, així com l’atenció a les sol·licituds dels clients. A més, s’encarregarà de la tramitació administrativa de les assegurances comercialitzades i dels requeriments associats.
Quines Seran Les Teves Funcions
- Reclamació de rebuts i acords de pagament
- Tasques administratives relacionades amb la gestió d’assegurances
- Actualització d’informació de clients als sistemes informàtics
- Atenció al client:
- Atendre les consultes i sol·licituds dels clients i proporcionar informació detallada i personalitzada sobre productes, rebuts, dades o serveis
- Identificar oportunitats per oferir productes addicionals o solucions adaptades a les necessitats del client.
- Recopilar comentaris de clients per identificar àrees de millora o constatar punts forts de l’entitat.
- Suport web: resolució de dubtes clients
- Grau mig o superior en administració i finances.
- Valorable formació addicional en àrees relacionades amb l’atenció al client, administració, comunicació i negociació.
- Nivell II en formació de distribució d'assegurances.
- Experiència en gestió d’assegurances preferiblement en atenció al client.
Habilitats Tècniques
- Experiència en l'ús d'eines ofimàtiques, Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
- Coneixement de sistemes de gestió de client (CRM) i plataformes de comunicació digital.
- Capacitat per registrar i processar dades amb atenció al detall i rigor.
- Familiaritat amb processos de facturació, control de morositat i gestió de cobraments.
- Proactivitat per identificar i resoldre incidències.
- Organització, capacitat de multitasca i adaptabilitat per donar suport en diverses àrees de l'empresa.
- Actitud positiva i enfocament orientat a resultats.
- Treball en equip i capacitat de col·laborar amb diferents àrees.
- Contracte indefinit.
- Formació continuada a càrrec de l'empresa.
- Possibilitat de teletreball.
- Horari: de dilluns a dijous de 9h a 18h i divendres de 9h a 15h.
- Flexibilitat horària d’entrada i sortida.
- Jornada intensiva de finals de juny fins al 31 d’agost.
- Pla de Retribució Flexible.
- Compensació per dinar d'acord amb el Conveni.
- Paquet de prestacions personals.
- Pla Wellness.
- Salari segons experiència.
- Oficines al centre de Barcelona.
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Atención al Cliente en Barcelona
Concentrix Limited Company
Barcelona, ES
Customer Service junior
NuevaCARIOCA
Barcelona, ES
Ecuphar Veterinaria
Granada, La, ES
My Top Tour
Granada, La, ES
Engel & Völkers España
NA
Sant Feliu de Codines, ES
Servicio de atención al cliente
25 mar.LOLA CASADEMUNT
Cardedeu, ES
NA
Berga, ES
NA
NA
Cabrera de Mar, ES