Office

Suara som una empresa cooperativa d’iniciativa social i sense ànim de lucre, amb 40 anys d’experiència en l’atenció a les persones, amb 5.000 professionals. Desenvolupem la nostra activitat en els àmbits de serveis socials, atenció a la dependència...
Suara som una empresa cooperativa d’iniciativa social i sense ànim de lucre, amb 40 anys d’experiència en l’atenció a les persones, amb 5.000 professionals.

Desenvolupem la nostra activitat en els àmbits de serveis socials, atenció a la dependència, infància i famílies, benestar i salut, gent gran, educació i formació, i ocupació i treball, entre d’altres.

Aliura.coop busca una persona administrativa per donar suport a l'equip de comunicació i màrqueting

Funcions del rol:

  • Gestió de correus.
  • Suport a l’execució dels plans de màrqueting i comunicació.
  • Participació en la gestió i execució d’enquestes de satisfacció.
  • Seguiment d’impactes de comunicació en mitjans.
  • Recollida clipping de premsa.
  • Seguiment pressupostari, de factures i proveïdors.
  • Gestió i coordinació documental (Drive i Asana).
  • Gestió i seguiment d’objectius del CRM.
  • Control i seguiment de materials i papereria.
  • Suport logístic a actes i esdeveniments i a la sala de gravació autogestionada.
  • Aplicació dels recursos informàtics.
  • Aplicació i compliment de la normativa de protecció de dades, especialment dels fitxers registrats.
  • Aplicació dels paràmetres de Responsabilitat Social.

Què necessites?

  • CFGM administratiu finalitzat.
  • Valorable organització d'esdeveniments
  • Valorable experiència en l'àmbit administratiu
  • Organització del treball, planificació i adaptació al ritme de feina.
  • Proactivitat, orientació a resultats i habilitats comunicatives.

Què t’oferim?

  • Jornada: 40 h/set.
  • Horari: 08.00 h a 17.00 h
  • Salari: 21.964,96 € bruts/anual
  • Data incorporació: immediata
  • Modalitat de treball: presencial

De què gaudiràs?

  • Programa BENESTARUM💆♀️🧘♂️: destinat a l'acompanyament emocional i físic de les persones treballadores (psicologia, fisioteràpia, nutrició, etc.)
  • Pla de Retribució Flexible🎓🍽👩⚕️
  • Suara Club de Benefits: descomptes corporatius 🛍
  • Formació contínua 📚
  • Plans de Carrera i promoció interna 🚀
  • Ambient de treball col·laboratiu👩🏼🤝🧑🏻
  • Cultura innovadora, propera, participativa i socialment responsable. 🤸♀️🤝🌏

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Administrativo/a en Barcelona

Studio CrossFit S.L.

Barcelona, ES

Puesto: Administración, recepción y ventas. Horario: lunes a viernes de 09:30am a 14:30h, más 2 sábados rotativos/mes de...

Volkswagen Group Retail Spain

Barcelona, ES

Sobre nosotros 👥 En Volkswagen Group Retail S.L.U. nos dedicamos a gestionar la Red de Concesionarios Oficiales de las...

NA

Abrera, ES

¿Te encuentras en búsqueda de un nuevo proyecto profesional? Desde el grupo Adecco, estamos seleccionando para una...

SYNERGIE ESPAÑA

¡En nuestro Dpto. de Administración Laboral ampliamos Equipo! ¿Te motiva la Gestión y Administración de personal y los...

Makro España

Prat de Llobregat, El, ES

Descripción de la empresa Hola, Hallo, Hello! ¿Quieres ser parte del equipo que está transformando la hostelería? Si tu...

meHRs

Empresa ubicada en Barcelona ciudad (Zona Diagonal-Tuset incorpora a su estructura un/a: ADMINISTRATIVO/A. Si tu momento...

NA

Premià de Mar, ES

Si eres recién graduado/a de una carrera universitaria técnica y tienes experiencia en el/la área administrativo/a...

Adecco

Sant Cugat del Vallès, ES

Si eres recién graduado/a de una carrera universitaria técnica y tienes experiencia en el área administrativa, ¡Sigue...

Pacmalex Logistics & Transport

Mataró, ES

Administrativo/a Polivalente con Especialización en RRHH y Control Financiero 📍 Ubicación: Mataró 📄 Tipo de Contrato:...

NA

Balenyà, ES

Hola! Te saludamos desde Adecco, tenemos una oferta activa que te puede interesar en una empresa de productos de audición...