Parlem Telecom està buscant un/a especialista en Performance Marketing amb experiència i passió per les estratègies de màrqueting digital orientades a resultats. El/la candidat/a ideal serà responsable de planificar, executar i optimitzar les nostres campanyes de màrqueting digital per augmentar el trànsit, generar leads de qualitat i maximitzar les conversions.
Quines seran les teves responsabilitats?
Planificació i Execució de Campanyes: Desenvolupar i implementar estratègies de performance marketing a través de múltiples canals, incloent-hi SEM, display, social media ads, afiliació i altres canals digitals.
Optimització de Campanyes: Monitoritzar, analitzar i optimitzar les campanyes publicitàries per assegurar un ROI positiu. Ajustar les estratègies en funció dels resultats i de les dades analítiques.
Anàlisi i Report: Realitzar anàlisis detallades de les campanyes per identificar oportunitats de millora. Preparar informes periòdics sobre el rendiment de les campanyes per als equips interns i la direcció.
Gestió del Pressupost: Gestionar els pressupostos de les campanyes de màrqueting per assegurar una distribució efectiva dels recursos.
Gestió de les pàgines webs del grup Parlem: Gestionar els continguts, creació de landing pages, creació de productes, UX/UI.
Gestió dels canals de CRM: Gestió de l’enviament de correus a les bases de dades, gestió de l’enviament de SMS.
Col·laboració amb Equips Interns: Treballar estretament amb els equips de contingut, disseny i producte per assegurar la coherència de les campanyes i l'alineament amb els objectius de l'empresa.
Investigació i Innovació: Estar al dia de les tendències del mercat i les noves tecnologies en màrqueting digital. Proposar i provar noves idees i eines per millorar el rendiment de les campanyes.
Què esperem de tu?
Que siguis graduat en màrqueting, publicitat, comunicació o similar. Les certificacions en màrqueting digital seran valorables.
Que tinguis experiència prèvia en una posició similar, preferiblement en el sector de telecomunicacions o tecnologia.
Que tinguis coneixements Tècnics i domini de les eines de màrqueting digital com Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics, entre d'altres. Coneixements de SEO i SEM.
Que tinguis habilitats per analitzar dades de campanyes i prendre decisions basades en aquestes dades.
Que tinguis experiència en la gestió de múltiples campanyes i projectes simultàniament.
Pensament creatiu per proposar solucions innovadores
Orientat a resultats i capacitat per treballar en un entorn dinàmic i ràpid.
Per què Grup Parlem?
Ambient de treball jove i dinàmic.
Flexibilitat horària.
Teletreball en model híbrid.
Targeta de retribució flexible (cobee).
Jornada intensiva a l’estiu.
Festa el dia del teu aniversari.
Bonus semestral segons assoliment d’objectius.
Revisions salarials anuals.
Salari competitiu.
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Màrqueting i Negoci a Barcelona
COSMETALIA CONSULTING SL
Barcelona, ES
OFFICE MANAGER
NovaNA
NA
Canovelles, ES
Purchasing Manager
NovaRobert Walters
Barcelona, ES
MCR International | Executive Search
MCR International | Executive Search
Barcelona, ES
Aladinia
Barcelona, ES
MCR International | Executive Search
Barcelona, ES
Eximia Studio
French Sales & Marketing Consultant
15 de set.Recruit4Work SL
Barcelona, ES