L'Hospital del Mar és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel·lent equip professional al qual et convidem a incorporar-te.
Funcions
Realitzar les activitats administratives, de suport i de registre del servei, d’acord amb els procediments establerts i les instruccions del/a superior, amb la finalitat de realitzar l’ingrés i alta hospitalària dels usuaris/àries (per urgències, programació o intrahospitalari), i de serveis diversos com història clínica, anatomia patològica, farmàcia, radioteràpia, etc.
- Registrar i arxivar les entrades i sortides d’usuaris/àries.
- Programar visites i proves complementàries d’usuaris/àries a Consultes Externes.
- Portar a terme la tramitació administrativa pròpia del servei.
- Contactar amb els corresponents organismes i institucions externes que es requereixi pel propi treball.
No haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques. En el cas de nacionals d’altre Estat no haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques, en el seu Estat.
Formació acadèmica:
- Cicle Formatiu de Grau Mitjà de gestió Administrativa o Formació Professional equivalent, Batxillerat o BUP, amb titulació expedida per l'organisme competent o degudament homologada per aquest.
- Experiència professional acreditada, desenvolupant les mateixes funcions, o similars.
Experiència professional:
- Experiència professional dins del sector hospitalari.
- Coneixement del sector hospitalari i nocions relatives a les instal·lacions relacionades.
- Disposició a adquirir un coneixement aprofundit del funcionament de l’àrea i de les intervencions de millora per tal de garantir un servei de qualitat.
- Idiomes i Office.
- Disponibilitat d'incorporació immediata.
- Competències corporatives: compromís i implicació amb la institució; orientació a les persones, empatia i sensibilitat interpersonal; orientació a la qualitat, la millora contínua i l'excel·lència, i gestió del canvi/innovació.
- Competències específiques: organització, ordre, metodologia i planificació, i treball en equip.
- Competències personals: estabilitat emocional, flexibilitat i comunicació.
Formació complementària: màxim 20 punts
Experiència professional: màxim 40 punts
Entrevista competencials: màxim 40 punts
En cas de dubte, podeu contactar amb RRHH a través de la següent adreça de correu electrònic: [email protected].
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Adminstración y Secretariado en Barcelona
PIMEC
Sabadell, ES
i-mas
Barcelona, ES
Eurofirms Group | People first
Barcelona, ES
Housfy
Barcelona, ES
Administración
NuevaProdisa Comunicación
Granada, La, ES
Morgan Philips Group
Barcelona, ES
PIMEC
Barcelona, ES
TEJIDOS REBES SL
Barcelona, ES
Fira Barcelona
València Imagina Televisió
Barcelona, ES