Mesos Office

Tens experiència en gestió administrativa i per a un projecte d'intervenció socioeducativa? Doncs la Fundació Pere Tarrés t'està esperant. Al nostre centre formatiu, no només trobaràs un lloc de treball, sinó una família professional que treballa...
Tens experiència en gestió administrativa i per a un projecte d'intervenció socioeducativa? Doncs la Fundació Pere Tarrés t'està esperant.

Al nostre centre formatiu, no només trobaràs un lloc de treball, sinó una família professional que treballa junta per assolir grans fites.

Perquè formar part del nostre equip?

  • Un equip increïble: Forma part d'un equip excepcional que treballa colze a colze, fomentant una cultura de suport mutu i cooperació. Aquí, tots compten i tothom ajuda.
  • Entorn laboral dinàmic: vExperimenta un entorn laboral dinàmic i estimulant, on cada dia és una oportunitat per aprendre i créixer. No és només un treball, sinó una jornada plena de desafiaments i recompenses.
  • Sense Experiència en gestió de Certificats de Professionalitat? No Passa Res! No demanem experiència específica en la gestió de Certificats de Professionalitat. Busquem persones amb experiència en tasques administratives, i amb moltes ganes de treballar. Així que, si tens aquesta actitud, t'encoratgem a aplicar!
  • Fundació amb molts anys de trajectòria: Uneix-te a una entitat amb més de seixanta anys de dedicació al sector del Lleure Educatiu i l'Acció Social.


Què t'oferim?

  • Contracte temporal de 12 mesos.
  • Jornada completa - 37,5 h/setmanals.
  • Flexibilitat horària dins d'un marc normatiu amb possibilitat de dues tardes a la setmana lliures.


Quines seran les teves principals responsabilitats?

  • Suport a administració
  • Actualització, registre i emmagatzematge d’informació
  • Realització de fotocòpies i escaneig de documents
  • Arxiu
  • Elaboració d’informes
  • Atenció telefònica i gestió de correu electrònic


Si tens experiència en gestió administrativa i t'entusiasma la idea de contribuir al nostre centre de formació, la Fundació Pere Tarrés t'està esperant amb els braços oberts. Uneix-te a nosaltres i sigues part de la nostra història d'èxit en l'àmbit del Lleure Educatiu i l'Acció Social!

Requisits:

  • Formació en l'àmbit administratiu.
  • Experiència prèvia en tasques administratives.
  • Domini del Paquet Office.
  • Català escrit i parlat correctament.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Auxiliar Administrativo/a en Barcelona

Aramark España

Barcelona, ES

Aramark España es una compañía de servicios de alimentación, que forma parte del grupo Aramark Corporation. Con presencia...

FSM Fundació Sanitària Mollet

Mollet del Vallès, ES

REQUISITS Cicle Formatiu de Grau Superior d'Administració i Finances o Formació superior relacionada amb el lloc de...

Staff Global Group

Barcelona, ES

¿Te apasiona el trato con las personas y tienes experiencia en la organización de eventos y protocolo? ¡Entonces esta es...

PIMEC

Barcelona, ES

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual...

Thank You Bcn

Barcelona, ES

Buscamos a un administrativo para dar soporte al área contable y de RR. HH. en los siguientes aspectos: Contabilizar y...

TRIGO

Sant Just Desvern, ES

¿QUIERES TENER LA OPORTUNIDAD DE ENTRAR EN UN PROYECTO CON CRECIMIENTO CONTINUO? ¡Únete al #TeamTRIGO y sé la pieza...

Mar Recruitment & Consulting

Barcelona, ES

Buscamos Customers & Suppliers Administrative desde Mar Recruitment y Consulting para importante empresa del sector.

NA

Franqueses del Vallès, Les, ES

¿Te gustaría formar parte de una empresa líder en el sector sanitario con proyección de futuro? Buscamos un/a Auxiliar...

FSM Fundació Sanitària Mollet

Mollet del Vallès, ES

Requisits Cicle Formatiu de Grau Superior en Documentació i Administració Sanitàries Es Valorarà Català Nivell C amb la...